Debby Van Uffel: 0468 19 78 13
ADMIN2GETHER FREELANCE HR EN ADMIN SUPPORT
FREELANCE HR SERVICES EN ALGEMENE ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING VOOR UW ONDERNEMING
FREELANCE OFFICE SUPPORT VOOR ZELFSTANDIGEN EN KMO's
ADMIN2GETHER
FREELANCE SERVICES
BEGIN NU MET TIJD TE BESPAREN!
Admin2Gether, uw nummer één administratiekantoor voor Freelance Services! We doen er alles aan om drukke ondernemers te helpen bij al hun administratieve behoeften. Verken onze website en ontdek hoe we u vandaag nog van dienst kunnen zijn.
ONZE DIENSTEN
UW ZAAK HELPEN GROEIEN
HR CONSULTANT
Wij hebben een jarenlange, professionele ervaring in de HR wereld. Daarom is alles wat met personeelsbeleid te maken heeft ons stokpaardje en kent dit onderdeel geen geheimen voor ons! Wij kunnen u helpen met:
Advies geven / Know-how van de sociale wetgeving
Allround personeelsadministratie
Loonsverwerkingen (payroll) met de verschillende software-pakketten
Aanspreekpunt voor uw personeel, sociaal secretariaat of andere diensten
...
ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING
Heb je het gevoel dat je dag in dag uit vast komt te zitten door de alledaagse papieren rompslomp? Enter Admin2Gether HR & Admin-Support. Wij kunnen u helpen met volgende taken:
Het beheren van uw agenda / afspraken
Opmaken van facturen en offertes
Opvolgen van betalingen
Reisplanning
E-mail behandeling
Voorbereiding boekhouding
Werken met Bouwsoft / Robaws
...
En vele andere taken die naar boven komen. Neem contact op voor meer informatie.
KLANTENSERVICE
Het runnen van een efficiënt bedrijf kost veel tijd en moeite. Wij zijn er om u te helpen. Van klantenoproepen tot het beantwoorden van online vragen, wij zorgen ervoor dat uw klanten de professionele ondersteuning en aandacht krijgen die ze verdienen.
SOCIAL MEDIA
Wij kunnen u helpen bij het updaten of onderhouden van uw Social Media platvormen. Dit zijn noodzakelijke taken, die ervoor kunnen zorgen dat uw business groeit! Heel belangrijk dus, maar ook heel tijdrovend. Laat ons deze taken van u overnemen.